Opinia użytkownika: Anyao
Dotycząca firmy: Agata meble
Treść opinii: Sklep bardzo duży, asortyment poukładany według mebli (kanapy, stoły, łóżka) oraz według zasobu kieszeni, dwu piętrowy a na każdej strefie przynajmniej 2-3 pracowników posiadających wiedzę dotyczącą danego produktu. Pierwsze wrażanie dot. obsługi klienta - złe, a to dlatego, że z 20 min krążyłam w danej strefie, przypatrując się kanapom i obserwując czy któryś z pracowników do mnie podejdzie. Nawet zatrzymywałam wzrok, żeby się zorientowali, że nie do końca wiem co szukam i żeby podeszli z pomocą. Niestety tak się nie stało, więc sama poprosiłam o nią. Od tego momentu wszystko jest na plus. Pracownik dokładnie wypytał o rodzaj kanapy, do czego ma służyć, jakie ma mieć wymiary. Poświęcił mi około 30 min, oprowadzając mnie i pokazując asortyment, który byłby dla mnie odpowiedni. Dzięki jego pomocy, dowiedziałam się o innych funkcjach produktu którego szukałam i tak naprawdę dzięki niemu produkt wybrałam i zakupiłam. Gdyby nie pierwsze negatywne wrażenie, byłoby 5 gwiazdek.