Opinia użytkownika: Klient_NvlPx
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Po podejściu do sklepu był on zamknięty. Obok drzwi stała pracownica w polarze z logo firmy- paliła papierosa. W kolejce ustawiło się już kilku innych klientów. Po około 4 minutach kasjerka otworzyła drzwi i udała się na zaplecze. Pozostawiła klientów samych na sali sprzedaży przez 3 minuty. Otoczenie wejścia było czyste i uporządkowane. Elewacja bez widocznych uszkodzeń i wolna od graffiti. Podłoga w sklepie mokra i brudna. Niektóre z regałów z widocznymi uszkodzeniami na rogach i listwach cenowych. Nie wszystkie półki dobrze zaopatrzone w towar- luki w lodówce z napojami, chipsach, słodyczach, jogurtach i pieczywie. Spora część produktów nie była ustawiona frontem do klienta. kasjerka nie odpowiedziała na powitalny zwrot grzecznościowy. Podczas całej obsługi żuła gumę i wykazywała brak zainteresowania klientem, Miała na sobie brudny i za duży uniform, plakietki brak. Po zapytaniu o reklamówkę zaśmiała się i odpowiedziała, że czekają na dostawy. Skasowała produkty, następnie aplikacje Żabki na swoim prywatnym telefonie, wydała resztę i paragon fiskalny. Nie pożegnała klienta.