Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_afzQl

Dotycząca firmy: Żabka

Treść opinii: Sklep przed samym wejściem do sklepu wygląda obiecująco brak jakichkolwiek oznak nie dbania o czystość przed sklepem. Po wejściu do sklepu pierwsze co usłyszałem to powitanie kasjerki w formie „Dzień Dobry”. Sklep był dobrze za towarowany jedyne puste miejsca na sklepie były na regale z bułkami na którym były tylko 3 rodzaje bułek. Czystość sklepu była na wysokim poziomie nic z tej kategorii nie było wstanie przykuć mojej uwagi. Po wybraniu produktu do zakupu udałem się do kasy tradycyjnej chodź do wyboru również była kasa samoobsługowa. Kasjerka ubrana w firmowy strój z uśmiechem ponownie mnie przywyitała ponownym zwrotem „Dzień dobry” nawiązała do aplikacji (którą posiadam), na zakończenie transakcji kasjerka wydała paragon i pożegnała stwierdzeniem „Do widzenia oraz miłego dnia życzę”. Chciałem skorzystać z Stacji do dezynfekcji lecz prawdopodobnie nie było w niej płynu.