Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Do placówki w Zabrzu udałam się w celu sprawdzenia warunków konta oszczędnościowego. Po wejściu do placówki zauważyłam że jest ona duża, czysta, są ustawione standy z uzupełnionymi ulotkami. W placówce jest dużo stanowisk obsługi klienta , które były w połowie obsadzone przez personel. Po wejściu do Banku byłam zagubiona i nikt nie podszedł do mnie aby zaproponować pomoc . Po podejściu do stanowiska konsultantka siedząc przywitała mnie i wskazała miejsce gdzie mogę usiąść. Konsultantka zapytała w czym może pomóc i opowiedziała o ofercie bankowej w sposób dla mnie zrozumiały, przedstawiła za moją prośbą różnice pomiędzy lokatą a kontem oszczędnościowym. Od razu poprosiła o mój dowód osobisty nie wyjaśniając mi w jakim celu go użyje. Po przedstawionej ofercie stwierdziłam że się zastanowię . Konsultantka nie zapytała o powód nie podpisania umowy i nie przedstawiła dodatkowych produktów. Sama wzięłam wizytówkę , która była w miejscu dostępnym dla klienta. konsultantka była miła i uprzejma. Czas obsługi wynosił 15 minut. Konsultantka pożegnała się ze mną siedząc i zaprosiła ponownie bez umówienia konkretnego terminu. Ofertę oceniam jako dobrą, ponieważ po kilku dniach wróciłam i zawarłam umowę konta oszczędnościowego.