Opinia użytkownika: michelle.s
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Oczekując w kolejce do okienka w momencie kiedy przyszła moja kolej Pani stwierdziła, że zaczyna przerwę i muszę się udać do innego stanowiska, a tym samym ustawić się na nowo w kolejce. Na moje pytanie dlaczego zamyka stanowisko przed zakończeniem obsługi oczekujących klientów odpowiedziała, że jest jej przykro. Niestety ale to jak mnie potraktowano jest poniżej jakiejkolwiek krytyki i poziom obsługi tego miejsca pozostawia wiele do życzenia. Obsługa innej specjalistki też odbiegała od norm tego typu placówek, Pani bez żadnego powitania, nawet nie wychyliła wzroku znad komputera, przeszła do realizacji usługi - wysyłałam list. Jedyną interakcją z obsługująca mnie Panią było pytanie o rodzaj wysyłanego listu i formę płatności - na tym zakończyła się moja wizyta.