Opinia użytkownika: S.M.
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Jestem częstym klientem stacji BP. Moja karta paliwowa jest obsługiwana tylko na tej stacji. Zawsze ceniłam profesjonalizm, uśmiech oraz pomocny personel na stacji, która znajduję się przy ul. Krakusa i Wandy w Koszalinie. Niestety moje ostatnie doświadczenia na stacji zmieniły moją opinię na temat osób, które są zatrudnione na stanowisku: sprzedawca. Jedna z Pań, która jest nowa w zespole wygląda jakby pracowała za karę. Używa wulgaryzmów do kolegów z zespołu, gdy klienci czekają w kolejce i słyszą opinię niezadowolonego pracownika. Dodatkowo- często poza tankowaniem paliwa zakupuję na BP kawę, którą zabieram w drogę. Nowy pracownik nie jest przeszkolony z zakresu parzenia kawy. Mimo, że zamówiłam dużą kawę (400ml) otrzymałam kawę, która odbiega od standardu BP. Kawa była chłodna, dodatkowo naparu było około 100ml. Zwróciłam się z prośbą o wymianę napoju do pracownika z dłuższym stażem. Otrzymałam nową kawę, zostałam przeproszona przez mężczyznę, który przyrządził dla mnie nową kawę. Dodał, że Pani, która mnie obsługiwała jest nowa w zespole i cytuje: "trochę nie ogarnia". Ciągła zmiana personelu wpłynęła na moją decyzję o zmianie punktu stacji paliw, gdzie jest stała załoga i z uśmiechem wita klientów.