Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Mbank dobrze spełnia swoją rolę jako banku codziennego użytku. Ciężko jest natomiast w nim załatwić sprawy, które wymagają większego kontaktu z oddziałem. Są nastawieni głównie na kanał online. Minusami największymi jest obsługa przez konsultantów telefoniczna i na czacie. Na połączenie z konsultantem telefonicznym czeka się zawsze bardzo długo (powyżej 15 minut) Jeśli sprawa, z którą się dzwoni wykracza poza kompetencję pracownika podstawowej obsługi klienta np. kredyt hipoteczny zostaje się przełączonym do specjalisty. Na kolejne połączenie po przełączeniu również trzeba doliczyć po 15-30 minut. Najgorzej jest z obsługą czatu. Po wysłaniu zapytania jest się zmuszony czekać po kilkanaście minut na odpowiedź jakąkolwiek. Przeczy to idei czasu, który powinien być prosty i błysawiczny. Wysyłając zapytanie na czacie i odczekując jakiś czas zawsze szybciej uzyskiwałem odpowiedź na infolinii niż ktokolwiek odpisał cokolwiek na czacie.