Opinia użytkownika: Magdalena_2106
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Dużo się poprawiło przez ostatnich kilka lat. Błędne ceny, brak towaru, kolejka do kasy - tak, zdarza się, ale znoszę to cierpliwie, bo widzę, jak obsługa ciężko pracuje w szybkim tempie. To nie wina sklepu jako punktu, ale organizacji przez zarząd. Osobiście dalej będę robić zakupy w moim sklepie, bo doceniam ciężką pracę obsługi i szczególnie uśmiech na twarzy (pomimo zmęczenia w oczach). Kolejki? Cierpliwie stoję pomimo innych zamkniętych kas, bo obsługa właśnie ma godzinę zmiany - ja wtedy najczęściej jestem już po pracy, a oni właśnie chcą też skończyć i iść do domu. Podsumowując: kadra zarządzająca i organizująca pracę - mówię NIE, obsługa w sklepie - z dużym szacunkiem mówię TAK.