Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: PGNiG
Treść opinii: PGNiG, od lat jest dostawcą gazu ziemnego do mojego mieszkania. Jedyny problem, jaki czasem się pojawia to kontakt z BOK, bo umowę podpisywał mąż, ale wszystkie sprawy zawsze ja załatwiam i zanim otrzymam potrzebne informacje to zawsze "stoczę batalię" z pracownikiem, który nie chce mi udzielić informacji bo RODO, ale gdy otrzymują pieniądze/opłaty z mojego konta to nikt nie protestuje, że RODO, wtedy jest OK bo kasa wpłynęła. Rzadko się z nimi kontaktuję, ale się zdarza i ostatecznie uzyskam to, w jakim celu dzwonię, ale wkurza mnie takie postępowanie ze strony PGNiG. Zawsze dotyczy to mojego gospodarstwa domowego, mam przed sobą opłacane rachunki, dysponuję wszelkimi danymi i PGNiG też posiada część moich danych, bowiem opłaty robię przelewem. najbardzie wkurza fakt, gdy wpłata zostanie zaksięgowana niewłaściwie przez przyjmującego, a wpłacający ma problemy, zeby to PGNiG "wyprostowało", istna wariacja