Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_we4YT

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: We wrześniu zamówiłam pralkę Candy Rapido. Pralka została dostarczona na czas. Natychmiast po uruchomieniu, okazało się , że cieknie od spodu. Zrobiłam wiele zdjęć wycieku na podłożonym pod pralkę kartonie. Oczywiście złożyłam reklamację, która została rozpatrzona po 2 tygodniach. Pralka została zabrana do autoryzowanego serwisu Candy we Wrocławiu, gdzie stwierdzono....UWAGA....brak wycieku. Napisałam do RTV Euro AGD, że serwis jest niepoważny i żądam wymiany pralki na nową. BRAK ODPOWIEDZI. Zgłosiłam ponowną reklamacje. Tym razem serwisant przyjechał do domu i , o dziwo, stwierdził wyciek. Zamówił nowy dozownik, gdyż to ponoć on jest zepsuty. Po 2 tygodniach ponagleń, technik przyjechał z nowym dozownikiem, który niestety nie pasował do pralki! Serwisant zasugerował, że nie potrafią naprawić pralki, więc sprawę zgłosiłam ponownie do sklepu RTV EURO AGD. Brak odpowiedzi. Sprawa została zgłoszona do Urzędu Ochrony Praw Konsumentów. Czekam na ich reakcję. Nie polecam sklepu, za nic maja klientów. Mam pralkę zepsuta od kilku miesięcy, a oni nie reagują. Nigdy nie kupie już nic w tym sklepie!!!!!