Opinia użytkownika: Paweł_1542
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Po wejściu do sklepu zostałem powitany przez pracownika. W salonie panował porządek i było czysto. Sprzedawcy zajęci byli obsługą innych klientów i zwracali uwagę na sytuację w sklepie. Pracownik poproszony o pomoc chętnie mi pomógł w wyborze odpowiedniej pary butów. Podczas obsługi doradca pomagał również innych klientom. Sprzedawca był miły i uprzejmy, prawidłowo rozpoznał moje potrzeby i zaproponował odpowiedni produkt. Gdy zabrakło obuwia w moim rozmiarze, sprzedawca zaproponował zakup w sklepie internetowym i dostawę do domu. Po wybraniu odpowiednich butów sprzedawca zaprosił mnie do kasy. Kasjer powitał mnie uśmiechem i słownie, zaproponował zakup wkładek oraz środka do pielęgnacji obuwia, a także zapytał o kartę Deichmann Plus i zaproponował jej założenie. Kasjer sprawnie zeskanował produkt, spontanicznie wydał mi paragon fiskalny i pożegnał zwrotem grzecznościowym zapraszając do kolejnej wizyty. Podczas zwrotu towaru pracownik był uprzejmy i grzeczny. Doradca sprawdził stan obuwia i sprawnie przyjął zwrot. Chętnie wrócę do sklepu ponownie oraz polecę go rodzinie i znajomym.