Opinia użytkownika: Klient_PAXja
Dotycząca firmy: Merkury Market
Treść opinii: Zamówiłem szafę na stronie dostępna od ręki, zapłaciłem i status do 10 dni będzie. Niesyty wprowadzenie w błąd, minął jeden miesiąc drugi, na infolinii za każdym razem spławianie, że producent, nie wyprodukował jeszcze .Pomógł mi w końcu rzecznik praw konsumenta po dwóch miesiącach od złożenia zamówienia. Przy mnie dzwonił do nich . Dzięki niemu po telefonie od konsumenta szafa na drugi dzień od jego telefonu ,była u mnie. Nigdy więcej tego sklepu. Nawet słowa przepraszam nie było z ich strony. Ludzie nie zamawiajcie i nich nic ma stronie, operują naszymi pieniędzmi ,za towar którego nie chcą nam wysłać. Powinien się w końcu ktoś za nich wsiąść i powinni płacić kary, za wprowadzanie w błąd.. Odradzam zamawiania przez internet od nich (opinia zmoderowana z uwagi na treść)