Opinia użytkownika: KarolinaBe
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Zawsze wolę dawać pozytywne opinie, dlatego długo się wstrzymywałam, by dać szansę, by móc uczciwie napisać co sądzę o obsłudze w PKO BP. Niestety moja ostatnia wizyta przelała czarę... Obsługiwała mnie Pani Kierownik Zespołu, więc tym bardziej powinno być wszystko na najwyższym poziomie. Jakie było moje zdziwienie, gdy obsługa kazała mi się zająć sprawą z którą przyszłam do oddziału osobiście w domu logując się przez aplikację. Oczywiście okazało się, że tej sprawy sama załatwić nie mogę i tylko straciłam całą godzinę, by udowodnić to Pani Kierownik. Kiedy zostajesz klientem - jesteś na pierwszym miejscu, ale kiedy chcesz przed czasem spłacić kredyt hipoteczny to przestajesz być dla pracowników kimś ważnym...