Opinia użytkownika: Klient_jI4pl
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Zakupu dokonaliśmy w Białymstoku w centrum Alfa 23 listopada o godzinie 18:50. Jedno rozczarowanie usługą. Po dokonaniu płatności poprosili o wypisanie czeku bez podatków dla turystów. Sprzedawca przyszedł wypisać czek, bez chęci i bez nastroju. Ale przy kasie spotkałem się z koleżanką i zacząłem aktywnie komunikować się z nią w godzinach pracy, zapominając o nas klientach. Po 10 minutach komunikacji ze swoją dziewczyną powiedział nam, że czek nie może zostać wystawiony, ponieważ uderzyli w inną kasę. I cisza. Obojętność. Zaproponowałem przekazanie towaru i przebicie się do żądanej kasy. Obudził się. Powiedział, że znowu musi na coś czekać i odwrócił się, żeby porozumieć się ze swoją dziewczyną. Słyszeliśmy całą ich rozmowę, nikogo się nie wstydzili. Po wysłuchaniu opowieści o tym, jak jego przyjaciel już pracuje w szkole, czekaliśmy dalej bez wyraźnego powodu. Ale wtedy z hali przyszedł inny sprzedawca i załatwił wszystko w minutę. Cudowny. I ten pracownik nadal komunikował się w sprawach osobistych z przyjacielem w godzinach pracy. Po co więc zatrzymywać tych ludzi w pracy i płacić im pieniądze? Albo nie robi nic za darmo w tym sklepie. Niestety covid nie nauczył sklepów, które trzymają takie osoby w pracy.