Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient Krystian

Dotycząca firmy: Play

Treść opinii: Pojawiłem się w salonie, ponieważ byłem zainteresowany ofertą internetu mobilnego. Pani z obsługi chyba zaczyna dopiero pracę w salonie. Nie była w stanie mi powiedzieć z jaka prędkością będzie działał u mnie w domu ich Internet mobilny. Mimo to uważała że mapa z zasięgiem pokazuje mi że Internet będzie działał bez zarzutu. Po pokazaniu umowy Pani nie była mi w stanie wytłumaczyć poszczególnych podpunktów umowy, wiec zawołała bardziej doświadczoną koleżankę, która mi wszystko wyjaśniła i również zapewniła, ze Internet będzie działał jak należy. Podpisałem umowę ze względu na to że mogę ją bezwarunkowo zerwać do 7 dni. Po przyjściu do domu okazało się że Internet ledwo działa i nie da się na nim praktycznie nic zrobić, tak zacina. Oddałem Internet i rozwiązałem umowę, Nie polecam