Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Piotr_1169

Dotycząca firmy: DHL

Treść opinii: Pracownicy działu reklamacji są niekompetentni. Nie czytają ze zrozumieniem treści reklamacji lub celowo odrzucają reklamacje uzasadniając to nieprawdą, czyli traktują coś co napisałem jakbym tego nie napisał. Oczywiście trzeba się przypominać odnośnie rozpatrzenia reklamacji. Termin na rozpatrzenie reklamacji jest 30 dni. W piśmie potwierdzającym złożenie reklamacji otrzymałem informację, że zamierzają rozpatrzyć w ciągu 10 dni. Po 10 daniach zadzwoniłem do DHL i połączono mnie z osobą rozpatrująca reklamację to odpowiedziała, że jeszcze w ogóle nie miała czasu się zająć moją reklamacją. Czyli przez ponad 10 dni nikt się sprawą nie zajmował. Wszystko zaczęło się od tego, że złożyłem zamówienie w perfumerii Douglas. Kurier przyjechał i przekazał mi paczkę, która wyglądała na nieuszkodzoną. Po otwarciu paczki wszystko było porozrzucane do góry nogami i brakowało dwóch próbek gratisowych oraz butelka perfum była uszkodzona ponieważ nie działał atomizer i pudełko było mokre od perfum i cała paczka nimi pachniała. Nie było folii ochronnej na perfumach również. Świadczy to wszystko o nienależytym traktowaniu paczki podczas transportu i rzucanie paczką lub bądź dodatkowo zaglądanie do niej. Oczywiście DHL odrzucił reklamację twierdząc, że nie wykazałem uszkodzeń podczas transportu,a przecież wykazałem i opisałem je tak jak w tej opinii. Nikomu nie polecam tak nieodpowiedzialnej i według mnie nieuczciwej firmy. Nie wolno w takich sytuacjach odpuszczać i jak trzeba będzie to iść do sądu i walczyć i swoje. Jak kiedyś wjechałem w dziurę to wezwałem policję a firma ubezpieczeniowa nie wypłaciła odszkodowania 426 złotych. To poszedłem do sądu i otrzymałem w sumie 1200 złotych razem z odsetkami.