Opinia użytkownika: Piotr_1169
Dotycząca firmy: DECATHLON
Treść opinii: Jestem zażenowany sytuacją, która po raz pierwszy w życiu mnie spotkała i to w sklepie internetowym Decathlon oraz podejściem lekceważącym klienta ze strony tej firmy. Zamówiłem kilka artykułów w tym między innymi spodenki. Decathlon nie przykłada uwagi do swoich produktów,ani ich nie kontroluje. Spodenki musiał ktoś wcześniej przymierzać lub nosić ponieważ miały bardzo nieprzyjemny zapach specyficzny w środku i mniej intensywny na zewnątrz. Był to bardzo nieprzyjemny i specyficzny zapach potu. Oczywiście produkt odesłałem i dodatkowo złożyłem reklamację opisując zaistniałą sytuację. W odpowiedzi otrzymałem przeprosiny i w ramach przeprosin zaoferowano mi kupon na bezpłatną dostawę. W zaistniałej sytuacji uważam że to nieadekwatne do zaistniałej sytuacji, ponieważ nie wiem kto przede mną przymierzał te spodenki i czy ta osoba była zdrowa. Przecież mogłem dostać uczulenia. Wniosek z tej sytuacji mam taki, że Decathlon nie przykłada uwagi do higieny i bezpieczeństwa produktów oraz ma lekceważący stosunek do klienta. Mam uraz do sklepu online Decathlon i z pewnością już nie kupię.