Opinia użytkownika: Klient_nNlsH
Dotycząca firmy: Fielmann
Treść opinii: Uwaga uwaga, na badanie wzroku w celu zamówienia okularów NIE MOŻNA umówić się bezpośrednio w salonie. Obsługa twierdzi, że nie pozwala na to firma. Trzeba umawiać się samemu online, ale jak się nie ma polskiego nr tel nie da się. Żeby się mnie pozbyć obsługa wprowadziła w błąd, że mogę przyjść też zrobić badanie bez umawiania się. Gdy tak zrobiłam, oświadczono mi w ten dzień, że jest tyle osób, że muszę czekać ok. 2 godziny. Jaki normalny biznes nie zezwala na umawianie wizyt bezpośrednio w swojej placówce?! Stracone pół dnia wolnego wzięte z pracy, koszt dojazdu do salonu tylko po to żeby pocałować klamkę. W sumie cieszę się, że zrobiłam okulary gdzie indziej, czytając negatywne opinie na tym forum. Wyszło na lepsze, a oni mam nadzieję zbankrutują w przyszłości.