Opinia użytkownika: Skorpion111
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Zamówiłem przez Internet kapsułki do prania i wskazałem do odbioru osobistego dogodną placówkę przy ul. Wyszyńskiego w Zamościu. Pani wydająca towar nie była kompetentna, nie potrafiła wprowadzić do systemu nr zamówienia i kodu we właściwej kolejności, zaczęła podnosić głos domagając się nr telefonu, po pokazaniu jej treści maila ze wszystkimi niezbędnymi do odebrania towaru informacjami nadal nie potrafiła wprowadzić odpowiednich danych do systemu. Po przybyciu kierownika zaczęła mnie oskarżać, że nie chcę podać nr telefonu. Kierownik po wymianie zdań ze mną ocenił mnie słowami: widzę że jest pan klientem, który uważa że ma zawsze rację. Później było jeszcze bardziej nieprzyjemne, bo już dwie osoby z obsługi mnie obrażało, oskarżało, podnosiło głos i wykłócało się ze mną. To było całkowicie nieprofesjonalne. Kolejny raz pokazałem treść maila na telefonie, moja żona powiedziała żeby pani z obsługi na nas nie krzyczała powiedziała, że przyszliśmy tylko odebrać kapsułki do prania, a nie wysłuchiwać krzyków. Ostatecznie nam to wydano, ale pani z obsługi nie dawała za wygraną i zaczęła machać lekceważąco ręką żebyśmy już sobie poszli. Żenada. Nie wiem jakie Państwo mają standardy obsługi klienta, ale to nie jest żaden standard. Cała sytuacja zajęła kilkanaście minut, dużo nerwów i obraźliwych zachowań i słów personelu wobec klientów, którzy przyszli tylko odebrać zamówiony i opłacony towar, co powinno zabrać nie więcej niż minutę czas.