Opinia użytkownika: AnnaMichalina1
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Szczerze mówiąc, jeśli chodzi o obsługę, to wolę jechać do Castoramy. Odnoszę wrażenie, że są tam lepiej wyszkoleni pracownicy a człowiek nie czuje się jakby był intruzem. W Leroy Merlin panuje ogólny ład, prawie zawsze można dostać pożądany produkt, ale z obsługą bywa różnie. Kiedy pojechałam w czerwcu po kwiatki (na zewnątrz) to załamałam ręce! Praktycznie wszystkie były zeschłe, źle przechowywane, a już na pewno nie zachęcające do zakupu. Młody pan na kasie nie wykazywał absolutnie żadnego zainteresowania ani elementarnych zasad wychowania. Dodatkowo pomylił się, musiałam czekać na kierownika, nowy rachunek (z dzieckiem na ręku, wielką torbą) i nawet nie usłyszałam przepraszam. Ceny są dość wysokie. Jeżdżę tam tylko dlatego, że mam blisko.