Opinia użytkownika: Klient_jI4pl
Dotycząca firmy: Zara
Treść opinii: 21 października kupiłem rzeczy w sklepie i poprosiłem o wypisanie tax free. Czek był wypisywany przez 40 minut, coś ciągle nie działało, pracownicy nie wiedzieli, co i jak robić. Starszy kasjer czekał kilka razy przez 10 minut, ale nie spieszyła się. Chętnie komunikowała się z kimś w sklepie, po rosyjsku, ale przy kasie, jakby mnie nie rozumiała, kiedy poprosiłem ją, aby nie wychodziła daleko, ale pomogła w czeku. Ze mną po rosyjsku nie chciała mówić i rozumieć. Dziwne dla starszego Sprzedawcy w sklepie. W rezultacie napisanie go zajęło dużo czasu, ale najciekawsze jest to, że czek został wypisany z błędami i został anulowany w urzędzie celnym. Okazuje się, że wszyscy pracownicy tego sklepu nie są profesjonalni, tylko zabrali czas.