Opinia użytkownika: SyZyf84
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Robię zakupy w różnych placówkach Biedronki i o ile w tych zlokalizowanych w dużych i mniejszych miastach jest zasadniczo ok to już w placówkach zlokalizowanych na wsiach są chyba ogromne problemy kadrowe wpływające na jakość obsługi/dostęp do asortymentu. Braki na pólkach, towary przeterminowane w lodówkach, inna cena przy towarze inna na kasie... ale ostatnia wizyta w celu zakupu mięsa przejdzie do "historii" i na długo zniechęciła mnie do sieci. Ostatnie 2 kawałki oczekiwanego mięsa kolejka na 2-3 osoby a obsługi brak. Nawet udanie się w celu poproszenia o sprzedaż nie zakończyło się sukcesem-pracownik ma przerwę... ale czy to jedyny pracownik (od wędlin/mięsa). Czy naprawdę klient musi czekać ponad 15 minut aż ktoś zechce zważyć i zapakować produkt. I przede wszystkim (jak już jest taka beznadziejna organizacja) to czy nie można zostawić czytelnej informacji (przerwa-będą o)? Szanujmy wzajemnie swój czas,