Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_RMEtr

Dotycząca firmy: ENEL-MED

Treść opinii: Miałam przyjemność robić badania wstępne do pracy w kilku innych prywatnych sieciach, ale nigdy nie wystawiłam opinii - po prostu badania (do pracy biurowej i obsługi telefonicznej klienta) zajmowały góra dwa dni. Tymczasem tutaj... Na badania wstępne umówiłam się telefonicznie na początku miesiąca, okazało się że najwcześniejszy termin to 29, czyli kilka dni przed rozpoczęciem pracy, wizyty zostały rozłożone na dwa dni - w piątek pobranie krwi, w poniedziałek audiogram, laryngolog ekg i lekarz orzecznik. Konsultantka wspomniała, że nie ma wolnego miejsca u laryngologa, ale "przekaże prośbę do oddziału, skontaktujemy się z panią". Ok, byłam w piątek na pobraniu krwi, a wracając dostałam wiadomość z informacją o planowanej wizycie w sobotę - z racji tego, że w SMSie była wskazana placówka ponad trzydzieści kilometrów od mojego miejsca zamieszkania, zadzwonilam na infolinię, żeby się upewnić, a tam konsultantka powiedziała, że to nie pomyłka, tak zostałam zapisana i powinnam iść. Oczywiście, lekarz nawet nie chciał ze mną rozmawiać, bo nie miałam wykonanego audiogramu, który dalej był zapisany na poniedziałek. Kolejny kontakt z infolinią, pani obiecała przekazać sprawę do "oddziału", w celu pilnego wyjaśnienia, miałam czekać na telefon z wyjaśnieniem, czekam do tej pory. Wyobraźcie sobie państwo, że gdyby nie to, że w poniedziałek zlitowała się nade mną pani laryngolog, i przyjęła mnie, mimo że nie byłam zapisana, zwyczajnie nie mogłabym dostarczyć pracodawcy orzeczenia. Zmarnowany czas, pieniądze, nerwy, już nie mówiąc o tym, że mogłam stracić pracę, na której bardzo mi zależało. Pomijam już historię o tym, że pani orzecznik na wizycie nie zorientowała się że ma w komputerze otwartą kartę innego pacjenta, bo spędziła kilka minut mówiąc, że potrzebuję badań w ciemni i planuję być kierowcą. Nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia z tą firmą.