Opinia użytkownika: Klient_7FCpT
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: Dnia 22.08.2022 roku podczas robienia zakupów w sklepie Rossmann doświadczyłam kilku sytuacji, które negatywnie wpływają na ocenę sklepu. Pierwsze zdarzenie miało miejsce od razu po wejściu do sklepu, zauważyłam że nie ma żadnej obsługi na kasie co przyczyniło się do powstania 3-osobowej kolejki i wydłużyło czas w sklepie czekających. W oddali zauważyłam Panią kasjerkę rozkładająca towar na półkach. Kolejnym negatywnym aspektem był brak towaru na półkach i aby dostać produkt musiałam poprosić Pania, aby przyniosła produkt z magazynu co również wydłużyło mój czas spędzony w sklepie. Kolejnym negatywnym zjawiskiem, które zauważyłam były rozstawione ogromne wózki z towarem do wyłożenia przy którym nikogo nie było. Wózki znajdowały się na alejkach sklepowych i ciężko było je wyminąć z wózkiem zakupowym.