Opinia użytkownika: Nati2022
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Po wejściu do sklepu sprzedawca powiedział Dzień Dobry trzymał w ręku tablet i coś na nim robił chodząc po sklepie. W sklepie nie było żadnego klienta poza mną. Lodówki z daniami obiadowymi i produktami spożywczymi były uzupełnione w całości. Półki z napojami, słodyczami i chipsami były w pełni zapełnione. Podłoga była czysta. Wybrałam sobie żelkę i poszłam do kasy. Sprzedawca od razu do mnie podszedł.Był ubrany w zieloną koszulkę z napisem Żabka. Skasował moją żelkę i zapytał czy mam aplikację, powiedziałam, że nie mam na co on powiedział żebym koniecznie założyła ponieważ mogę wymieniać punkty na nagrody. Zapytał mnie czy mam ochotę na hot doga, odmówiłam. Sprzedawca się uśmiechnął i powiedział ile płacę. Dałam mu pieniądze po czym otrzymałam paragon i resztę. Kasjer był miły i ciągle uśmiechnięty całość zakupów przebiegła miło. Sprzedawca podziękował i się ze mną pożegnał.