Opinia użytkownika: Klient_oim9M
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Dzień dobry wchodząc do sklepu zwracam szczególną uwagę na otoczenie sklepu witrynę drzwi wejściowe czy są czyste to już jest mi wstanie dużo powiedzieć o właścicielu sklepu i o personelu . Po wejściu do sklepu bardzo ważny jest kontakt wzrokowy z obsługą i czy zostałem przywitany pozytywnie czy raczej na zasadzie po co wlazłeś . Następnie zwracam uwagę na czystość sklepu regały, pułki, witryny i urządzenia gastronomiczne . Ważne jest też dla mnie zatowarowanie sklepu bo człowiek jest wzrokowcem czym większy wybór tym bardziej chce się coś kupić . Obsługa przez kasjera powinna być miła i w miarę energiczna bo w dużym stopniu to od niego zależy czy odwiedzę ponownie ten sklep czy nie miło by było gdyby pożegnał sie jakimiś ciepłym słowem i zaprosił ponownie . Pozdrawiam Grzelak Marek