Opinia użytkownika: kasiamarczak
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Jak smyk.com traktuje swoich klientów? Zamówienia internetowe, które są opłacone czekają. Na co? Też bym chciała wiedzieć. Obsługa na czacie jedynie odpowiada zdaniami kopiuj-wklej. Bez zrozumienia sytuacji. Złożyłam i opłaciłam zamówienie jednego dnia. Nagle nie wiedzieć czemu zostało podzielone na dwie części. Trudno zdarza się. Data dostarczenia jest ta sama więc ok. Nadchodzi jedna paczka. Druga nawet nie została wysłana. Dokonałam ponowienia zakupów, ale z opłatą przy odbiorze. I co widzę? Paczkę do opłacenia już mogę odebrać a opłacona nadal czeka na wysłanie. Na czacie pani nawet nie próbuje mi pomóc tylko ciągle wkleja, że przeprasza its ale nic nie może zrobić. Klienci, którzy nie muszą iść do sklepu i może wydać jeszcze dodatkowych pieniędzy są spychani na dalszy plan, są gorsi? Brawo smyk.com. Oby tak dalej