Opinia użytkownika: Klient_HJM1s
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: Od jakiegoś czasu zastanawiałem się nad przeniesieniem konta do innego banku, z uwagi na pojawienie się nowych opłat za prowadzenie rachunku w obecnym Banku . Odwiedziłem placówkę banku BNP Paribas Zamościu. Od razu po wejściu przywitała mnie uśmiechnięta doradczyni klienta, która zapytała mnie o cel wizyty i zaprosiła mnie do swojego stanowiska. Pani była bardzo miła, na początku zaproponowała wodę oraz kawę do picia. Po czym przeszła do zadania kilku pytań o powody poszukiwania nowego konta oraz zbadała moje potrzeby, aby ocenić co dla mnie jest najbardziej istotne. Doradczyni Klienta trafnie oceniła moje intencje i przeszła o prezentacji konta, skupiając się na aspektach, które są dla mnie najbardziej istotne. Bardzo mi się podobało to, że Pani pracowała z tabletem, na którym mogłem poznać jak wygląda konto, jak mogę korzystać z bankowości internetowej oraz mobilnej. W pełni przekonała mnie do oferty, dzięki czemu zdecydowałem się na założenie konta na miejscu. Sam proces przebiegł bardzo sprawnie, w 10 minut udało ukończyć cały proces. Doradczyni Klienta pomogła mi pobrać aplikację mobilną oraz zalogować się po raz pierwszy do niej. Na ogromny plus zasługuje to, że na miejscu otrzymałem kartę do konta, dzięki czemu mogłem od razu korzystać z rachunku. W pełni profesjonalna obsługa oraz bardzo atrakcyjna oferta rachunku ROR.