Opinia użytkownika: Anna_149
Dotycząca firmy: Dino
Treść opinii: Wczoraj poszłam zrobić zakupy w Dino w Tleniu, jak codzien, sklep był czysty, jednak kiedy stałam w kolejce po mięso druga, to stałam i stałam, to samo przy kasie było w kolejce po dwóch stronach po pięć osób, a po podejściu do kasy po raz trzeci dzień z rzędu usiłowałam kupić towar z przeceny twaróg, pani wzywała panią kierownik, po czym stwierdziła że nie można sprzedać tego przecenionego twarogu z naklejka bo nie jest wprowadzony i wyszło ze nie jest wprowadzony do systemu, co nigdy nie miało miejsca w Dino w Osiu czy w innym Dino w pobliżu. Pytam o co chodzi? Ponadto odkryłam równie, że ceny nie są na bieżąco aktualizowane. Kto jest za to odpowiedzialny, bo ja jako klient mam odliczoną gotówkę i chce wiedzieć wcześniej za co ile płacę. Chciałabym się dowiedzieć, czy tam jest potrzebne przeprogramowanie kas czy ktoś w tym sklepie kładzie lachę na aktualizację cen. Ponadto byłam zdziwiona równiez taka sytuacją, że jedna z młodych pracownic od rana na cały sklep informowała, że ona dzisiaj o piętnastej punktualnie idzie do domu, ledwo co otwarty sklep i praca, to pani już idzie do domu. To w duchu sobie pomyślałam, po co przychodzi? Może pieniądze spadają z nieba.? Swoje prywatne opinie to pracownik ma prawo mieć, a nie musi ich wykrzykiwać przy klientach!! Ogólnie jestem zadowolona z tego sklepu, ale za ten towar z przeceny, aktualizację cen i szybkość obsługi niestety 2.