Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_dCtE3

Dotycząca firmy: KOMFORT

Treść opinii: Reklamacja 0000021220/0000024051 Monter założył 4 pary drzwi po czym stwierdził, że jedna z opasek jest nieprawidłowa. Uwaga było to ponad 8 miesięcy temu. W Gdańsku w Komforcie (Karczma) powiedzieli, że to łatwa sprawa, jednak przez 4 miesiące nie potrafili ściągnąć opaski od producenta. Potem walka z działem reklamacji, która dostała pod nos protokół od samego montera, z łaską dostałem odpowiedź, że między 21 a 22 tygodniem roku 2022 otrzymam opaskę. Jest 22 tydzień, trzy maile do nich poszły, dwa telefony. Nic nie robią. Czekają aż odpuszczę, a bez opaski drzwi wyglądają jak nieskończone. Żenujący poziom obsługi klienta. Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora) miła przez telefon, ale nic nie załatwiła, zero odpowiedzi. Wydałem w komforcie w przeciągu samych ostatnich 10 lat ponad 60 000 złotych, a może i więcej, przez taką małą rzecz po prostu będę kupować gdzie indziej.