Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Powracam z oceną tej sieci, po prawie 10 latach od opublikowania ostatniej opinii. Oceniam sklep on-line i program DEICHMANN PLUS. Otrzymywane maile marketingowe - promocje zachęcają do zakupów w sklepie on line. Wygodne sposoby płatności, koszty przesyłki podane, jasno opisane zasady zwrotów. Strona internetowa sklepu - przejrzysta, łatwa w obsłudze, funkcjonalna: oferta obuwia w większości starannie opisana/foto do powiększenia z profilu góra/bok/spód wyraźne. Minęła prawie dekada, czego nie poprawiono ? Dostępności wybranego numeru obuwia. Pokazuje się komunikat, wybrany model nie jest dostępny w odległości 50 km od wybranego miasta. Ułatwieniem byłaby funkcjonalna wyszukiwarka, która pokazywałaby, gdzie szukany model jest dostępny nawet na terenie innych województw, czy w odległości większej niż 50 km. Funkcjonalność strony sklepu oceniam 4/5. A program Deichmann Plus - dla stałych klientów wygodny sposób, by w razie potrzeby reklamacji poszukać karty i sprawdzić historię zakupów. Od kilku lat już nie funkcjonuje urodzinowy bon zniżkowy - kwotowy, który był miłą rekompensatą dla stałego klienta, firma nawet nie składa życzeń mailowo, co praktykowała kilka lat wstecz. Zniżka 20 %, ale ograniczona zakupem powyżej kwoty 200 zł, którą dostałam po zapytaniu czy program został zlikwidowany, dodatkowo obwarunkowana terminem zakupu do dwóch tyg po urodzinach, to mało zachęcająca oferta dla stałych klientów. Może warto pomyśleć nad innymi zasadami programu np. punkty za zakupy?