Opinia użytkownika: Klient_bNA7T
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Źle wspominam kontakt telefoniczny ,początkowo z kurierem tego przewoźnika następnie jego przełożonym. Prosiłem kuriera o telefon o 1h wcześniej żeby zadzwonił ,ponieważ byłem w pracy a bardzo zależało mi na przesyłce, kurier się zgodził . Po czym po 10 minutach dostałem informację SMS, że odbiorcy nie zastano w domu i kolejnego dnia powtórzą próbę doręczenia . Zależało mi na czasie więc wziąłem wolne i czekałem na przesyłkę , kurier się nie pojawił i tak około 18 dostałem kolejnego SMS że nie było odbiorcy w domu . Paczka została przekazana do punktu DPD . Zadzwoniłem na infolinię informując co zaszło , w odpowiedzi usłyszałem że kurier nie musi dzwonić i jestem oszustem bo jeśli kurier zaznacza że kogoś nie ma w domu to tak jest . Odebrałem paczkę po 4 dniach bo był już weekend i nie da rady było odebrać.Nie polecam . Kurier na terenie Nowy Dwór Gdański , natomiast punkt DPD Elbląg.