Opinia użytkownika: Klient_dnax
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Jakość usług infolinii jest żenująca, ważna dla mnie przesyłka z Piotrkowa do Ożarowa Maz. podróżuje do mnie od 13.05.2022 (dziś jest 18.05), wczoraj infolinia poinformowała mnie, że paczka będzie u mnie zgodnie z umową najpóźniej dziś. Dziś wieczorem Pani z infolinii stwierdziła, że przesyłka została wysłana z powrotem do Piotrkowa. Poprosiłam o interwencję i rozmowę z Kierownikiem - niestety pani nie znalazła dla mnie czasu lub też nie miała ochoty ze mną rozmawiać. Spytałam więc co w tej sytuacji możemy zrobić aby przesyłka dotarła do mnie najpóźniej jutro - otrzymałam informację, że mogę złożyć prośbę o interwencję - proces trwa do dwóch dni lub reklamację... Jakie to proklienckie rozwiązanie...czy ktoś w tej firmie pracuje nad jakością obsługi klienta? Poczta nie wywiązała się z umowy, przesyłka nie dotarła na czas i jeszcze każą czekać na interwencję dwa dni - nie ma możliwości przyspieszenia.... Ludzie za co Wy bierzecie pieniądze? poprawcie jakość albo nie zawierajcie umów których nie jesteście w stanie zrealizować.