Opinia użytkownika: Klient_gnUI
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Zakupiłam produkty przez internet w trakcie trwania promocji, za co miałam dostać karty podarunkowe. Przy odbiorze osobistym produktów, poprosiłam o karty, gdzie powiedziano mi, że promocja się zakończyła i ich nie dostanę. Przyjechałam po to specjalnie 150km. Po sprawdzeniu regulaminu i kilku telefonach z prośbą o przesłanie kart, gdyż zostałam przez nich wprowadzona w błąd, usłyszałam że nikt mi kart nie wyśle, a rzekome wprowadzenie w błąd nie jest możliwe do ustalenia. Po karty mam sie zgłosić tylko osobiście. Przy ponownej próbie odbioru kart usłyszałam, że karty powinnam dostać przy odbiorze osobistym zakupu! ale ostatecznie z wielkiej łaski karty wydano. Bardzo nie polecam tak niekompetentnej i niedoinformowanej obsługi, oraz Pana, który był arogancki i podważał moje słowa.