Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_2k9s

Dotycząca firmy: Cropp

Treść opinii: Kupiłem przez internet dwie pary spodni i koszulkę. W paczce była tylko jedna para spodni, koszulka no i stanik sportowy firmy RESERVED, którego nie zamawiałem. Złożyłem reklamację przez internet, automatyczna wiadomość brzmiała by towar zwrócić do sklepu, z którego zamawiałem (CROPP). Pani w sklepie była bardzo zdziwiona tą sytuacją i nie potrafiła mi pomóc. Poinstruowano mnie bym zadzwonił na infolinię CROPPa i tam załatwił tą sprawę. Jest tylko mały problem, od 30minut wiszę na linii, czekam na połączenie z konsultantem. Burdel jaki ma firma LPP na swoim magazynie jest standardem, czytając opinie innych osób. Konsultantów też jest chyba za mało, lub tylko udają, że pracują, Nigdy więcej użerania się z palantami, zero gwiazdek, odradzam każdemu.