Opinia użytkownika: Klient_zRAO
Dotycząca firmy: TAURON
Treść opinii: Wizyty w tym punkcie obsługi klienta, nie mogę niestety określi mianem miłego doświadczenia. Sytuacja miała miejsce w grudniu ubiegłego roku tj. 2021. Po przybyciu na miejsce kilka minut przed godziną otwarcia w celu uniknięcia kolejek, zastałam grupę ludzi oczekujących na otwarcie. Sama placówka została otwarta dopiero kilka minut po deklarowanej godzinie rozpoczęcia pracy. Wszystkie osoby oczekujące przed wejściem zostały w bardzo niemiły i nieprofesjonalny sposób poinformowane iż wpuszczone zostaną jedynie osoby umówione na wizytę. Po podejściu do Pani która poinformowała nas o tym fakcie i wyjaśnieniu iż nie udało mi się znaleźć na stronie internetowej informacji o konieczności wcześniejszej rezerwacji, oraz pokazaniu strony głównej na której ta informacja powinna się znajdować, Pani praktycznie wyrwała mi telefon z dłoni. Sytuacja ta pokazuje, że nawet pracownicy firmy nie są dobrze zaznajomieni ze stroną usługodawcy, ponieważ znalezienie informacji o rezerwacji zajęło Pani aż kilka minut. Na koniec Pani z którą rozmawiałam oddała mi telefon i w bardzo nieprofesjonalny sposób zakończyła rozmowę. Uważam, że zachowanie pracowników w tym miejscu jest dalekie od profesjonalnego, a czytelność strony znikoma.