Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Rossmann

Treść opinii: Witam, Chcę zwrócić uwagę na podejście firmy Rossmann do klientów przy próbie oddania pełnowartościowego produktu kosmetycznego z paragonem świeżo zakupionego. Po pierwsze uważam odmowę przyjęcia za nieuzasadnioną. Ale przede wszystkim bulwersuje fakt traktowania klienta jako potencjalnego oszusta, wyłudzacza czy "terrorystę" (Pani sugerowała, że mogłam wlać jakiejś podejrzanej substancji do opakowania). To chore! Doświadczyłam tego na własnej skórze, jak również byłam świadkiem rozmowy z inną klientką, która omyłkowo w pośpiechu zakupiła odżywkę zamiast szamponu (identyczne opakowanie) i chciała zwrócić produkt w nienaruszonym stanie. Ludzie to się w głowie nie mieści.!!! Więcej wiary w człowieka Rossmanie