Opinia użytkownika: Klient_8tZM
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Do 21.04.22 łączyłem się z nr w Polsce do nr w Wielkiej Brytanii bez problemów. Oba nr tel. w Multimediach. Od 22.04.22 nie mogłem się połączyć - komunikat 119 119- abonent nie jest dostępny. W dn. 23.04.22 dwa razy kontaktowałem się z infolinią 244 244 244. Bez rezultatu. Tylko informacja, że ktoś będzie telefonował do mnie dopiero 25.04.22.Ok.g 14:40 dn.23.04.22 telefon od p. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z b. dobrą informacją - odblokowała tel. w Wielkiej Brytanii. Potwierdziłem ten fakt po 5 min, po kolejnym tel. od Pani jestem wdzięczny Pani za pomoc, za zaangażowanie, za podejście z sercem do b. istotnej dla mnie sprawy. Dziękuję, pozdrawiam serdecznie- Edward Syguda