Opinia użytkownika: Klient_ZYsX
Dotycząca firmy: DEK Meble
Treść opinii: Odwiedziłem z żoną 19,04,2022 pawilon nr 20 w poszukiwaniu fotela . Jedyny pan, który obsługiwał następną parę która po nas weszła poprosił nas żebyśmy poczekali . Po skończeniu sprawy zapytał nas o co chodzi , odpowiedziałem mu że wybraliśmy fotel i kolor i prosimy go żeby z nami poszedł i sfinalizował transakcje . W tym momencie weszła jakaś klientka i kasjer grzecznie spytał ją w czym pomóc , ona odpowiedziała że szuka jakiś krzeseł po czym on ją skierował i z nią poszedł na następną wystawę zostawiając nas przy ladzie , po kilkunastu sekundach widząc że rozmawia w najlepsze wyszliśmy z pawilonu i już jestem po zakupie on line tego samego fotelu w trochę tańszej cenie z darmową dostawą i za pobraniem . Podczas następnej wizyty w DEK jeśli zobaczę go przez szybę to nawet nie wejdę do pawilonu . Po zwiedzeniu kilku pawilonów byliśmy bardzo zaskoczeni że wszędzie jest strasznie skąpa obsługa , 1-2 sprzedawców na cały pawilon , bieda i aroganctwo aż biją po oczach .