Opinia użytkownika: Klient_qTR8
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Firma działa na zasadzie, wszystko jest super, dopóki nie pojawią się problemy. Kiedy natomiast pojawią się problemy, klient jest traktowany jak zło konieczne. Idealny klient to taki który płaci i nie zgłasza problemów. Odpowiedź na skargę zgłoszoną miesiąc wcześniej, można traktować w kategoriach co najwyżej żartu. Dzwonienie do konsultanta przypomina dzwonienie do kogoś "kto może, że nic nie może". W normalnym cywilizowanym kraju kara nałożona na tego rodzaju działania firmy byłaby na tyle dotkliwa, że dyrekcja firmy zastanowiłaby się co można zmienić. Natomiast jako klient dostałem w odpowiedzi, jako "rekompensatę" zmniejszenie kosztów w wysokości 7 zł. Nie wiem czy mam to traktować jako żart, czy policzek ze strony firmy. Przez cały okres "rozpatrywania skargi" nikt nawet nie raczył oddzwonić ! W każdym razie moja cierpliwość się skończyła, sprawę kieruję do Urzędu Ochrony Konsumenta. Będę się również domagać konkretnego zadośćuczynienia, a nie żenującej odpowiedzi z której i tak nic nie wynika ze strony Biura Reklamacji. To czysta żenada !!!