Opinia użytkownika: Klient_OMxz
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Dostałem maila, że od 1.04 zmieniają warunki umowy i mam płacić 7 zł więcej za te same usługi. Napisali, że jak się zgadzam to mam nic nie robić, a jak się nie zgadzam to złożyć rezygnację i umowa zakończy się pod koniec marca. Złożyłem rezygnację na samym początku marca, a miałem czas do jego końca. Ustawili date zakończenia 30.04. Jak tylko to zobaczyłem zadzwoniłem na infolinię i pytam o co chodzi. Pierwszy konsultant powiedział, że sprawdzi i zaraz do mnie wróci po czym po 15 minutach oczekiwania na jego powrót się rozłączył, a drugi po powrocie po 10 minutach powiedział, że on nie może nic zrobić i przekazuje to do działu rezygnacji i dostanę odpowiedź na email tego samego albo następnego dnia. Po tygodniu odpowiedzi nie otrzymałem więc pojechałem do ich siedziby i tam pani powiedziała, że nic nie może zrobić, bo nie ma dostępu do systemu i ona mogłaby tylko jakbym składał rezygnację osobiście a nie przez internet. Oddałem wtedy router i zgłosiłem reklamację. Po dwóch tygodniach dostałem odpowiedź, że reklamacja nie zostaje uznana, bo nie podałem przyczyny rezygnacji (NIE BYŁO TAKIEGO POLA W FORMULARZU REZYGNACJI) i, że nalicza mi opłatę za kwiecień, czyli za miesiąc kiedy już nie korzystałem z usług i w którym oddałem sprzęt, i dodatkowo policzą na podstawie nowej umowy na którą się nie zgadzałem i zamiast 50 zł chcą prawie 60. Nie polecam nikomu