Opinia użytkownika: Klient_c59B
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: OBI przy ul. Cmentarnej 10 we Włocławku od wejścia zachęca klientów do dokonania zakupów. Przed budynkiem znajduje się duży parking z osobnymi miejscami dla osób niepełnosprawnych. Wejście do sklepu jest czyste i zadbane. Towary zlokalizowane przed przy wejściu są dobrze oznaczone. Sam sklep jest przestronny pomiędzy alejkami znajduje się dużo miejsca i można bez problemu manewrować wózkiem nawet z dużymi zakupami. Największa bolączką sklepu jest niedobór pracowników. Z uwagi na zbyt wiele obowiązków rzadko zdarza się aby doradca sam podszedł do klienta i spytał się w czym może pomóc. Najczęściej trzeba szukać doradców samemu między alejkami sklepowymi. W przypadku poproszenia o pomoc najczęściej można uzyskać fachową poradę. Sami doradcy zwykle wyglądają czysto i schludnie. Ubrani są w służbowa odzież i mają przypięte identyfikatory w widocznych miejscach. Są uprzejmi i służą radą. Nawet jeśli czegoś nie wiedzą to kierują do osoby która udziela bardziej dokładnych informacji. Produkty sklepowe są dobrze oznakowane i wyeksponowane. Na sklepie panuje ład i porządek. Najczęściej w sklepie otwartych jest na tyle dużo kas że nie tworzą się długie kolejki. Ogóle wrażenia z pobytu w sklepie są pozytywne. Poprawić należy przede wszystkim szybkość obsługi klienta. Pracownicy najczęściej zajęci są np. inwentaryzacja lub wykładaniem towarów i półki i nie mają czasu sami obsługiwać klientów.