Opinia użytkownika: Klient_3SqV
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Mój problem zaczął się od uzypelnienia przez Google automatycznie złego kodu pocztowego, próbowałam kontaktu na stronie internetowej Hebe,i pani odesłała mnie do firmy kurierskiej ponieważ ona nie mogła tego zmienić (zaznaczę tu że paczka jeszcze nie została wysłana, jedynie została wystawiona informacja że moja paczka jest w trakcie przygotowań) firma kurierską poinformowała mnie że tyłko nadawca może usunąć badz zmienić etykietę, zatem zadzwoniłam na numer kontaktowy obsługi klienta Hebe tam również "przemiły" pan poinformował mnie że on również już nie może zmienić informacji na temat wysyłki i najwyżej "paczka nie dojdzie". Zaten znowu spróbowałam kontaktu z firmą kurierską która miała mi ta paczkę dostarczyć, pytając czy cokolwiek ja jako odbiorca mogę jeszcze zrobić żeby ta paczka do mnie dotarła bo pan z obsługi klienta Hebe powiedział że nic zrobić nie może, na to dostałam kolejna odpowiedź z informacjami że nadawca ma prawo zmienić etykietę bądź ją zastąpić na nową... Kolejny telefon do "przemiłego" pana z obsługi klienta Hebe, przeczytałam mu wiadomość od konsultanta firmy kurierskiej zaznaczyłam przy tym że rozmowa z mojej strony również jest nagrywana ,bo jaka mam pewność że nawet jeśli paczka dojdzie na inne miejsce to ktoś inny jej nie odbierze? Nie zdarzyłam dokończyć następnego zdania i nagle głuchy telefon, 30 sekund później rozłączone połączenie, próbowałam dodzwonić się jeszcze dwa razy ale mój numer był automatycznie odrzucany. Oczywiście zaznacze, że wysłałam do Hebe również 2 maile informujące o błędnym kodzie oraz potraktowaniu mnie przez ich pracownika w odpowiedzi otrzymałam: "Szanowna Pani, Dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Hebe. W odpowiedzi na Pani zgłoszenie informujemy, że po złożeniu zamówienia nie ma możliwości edytowania danych dostawy. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Mamy nadzieję, że nadal zostanie Pani nasza Klientką. Biuro Obsługi Klienta Drogerii Hebe" Także to były moje ostatnie zakupy w firmie Hebe, w tym samym czasie kupiłam dwie inne paczki od dwóch innych firm i żadna z nich nie miała problemu ze zmienieniem kodu pocztowego. Wniosek prosty jeśli popełnisz błąd przy zamówieniu ze strony internetowej hebe nie spodziewaj się że uzyskasz od nich jakąkolwiek pomoc.