Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_4S8B

Dotycząca firmy: KOMFORT

Treść opinii: Najgorszy sklep i obsługa klienta! Umywalka kupiona 9 marca z opcją dostawy do domu 14 marca. Dzwoniąc dzień po zaplanowanej dostawie dowiedziałam się, że umywalka jest zapakowana i czeka na odbiór przez firmę kurierską, ale że firma kurierska ma opóźnienia przesyłka wyjdzie najprawdopodobniej pod koniec tygodnia. Tydzień minął i dalej nic, więc po kolejnym telefonie dowiedziałam się tego samego, że przesyłka jest na magazynie, ale bez komentarza czemu jeszcze nie wysłana. Oczywiście nie ma możliwość skontaktowania się osobiście z kimś z magazynu, jedyne co Pani z BOK może zrobić to dodać komentarz do zamówienia, że jest prośba klienta o wyjaśnienie. Kolejny telefon i to samo, magazyn się jeszcze nie ustosunkował. Po 3 tygodniach od zamówienia i paru telefonach natrafiłam na jedną kompetentną osobę, która naprawdę chciała mi pomóc i dowiedziała się, że moja umywalka, która ponoć czekała zapakowana na wysyłkę, była w rzeczywistości uszkodzona i właśnie co dostali nową… SERIO nikt przez 3 tygodnie nie mógł się skontaktować i przekazać takiej informacji…?!?! Pani też mnie zapewniła, że kierownik magazynu ma teraz nad tym pieczę i umywalka zostanie do mnie priorytetowo dostarczona. I fakt, dostałam maila z potwierdzeniem, nawet od firmy kurierskiej. Przesyłka miała dotrzeć 1 kwietnia. O godzinie 15tej dzwonię do firmy kurierskiej, żeby się dowiedzieć, że Komfort nie przekazał im przesyłki… Pani z BOK sklepu urażona, mówi że to nie ich wina, a na moją prośbę żeby mnie połączyła jakoś z magazynem, albo dała mi numer telefonu odpowiada, że co ja sobie myślę, że ona pracuje w BIURZE OBSŁUGI KLIENTA i jak ja sobie to wyobrażam, że ona pójdzie do magazynu, żeby przekazać słuchawkę kierownikowi… No comments… Połączyć mnie ze swoim kierownikiem lub kimś zarządzającym też nie zamierza, bo nie, bo tak się u nich nie robi… NIGDY więcej zakupów w tym sklepie i innym też nie polecam!