Opinia użytkownika: Klient_0zVY
Dotycząca firmy: Da Grasso
Treść opinii: W dniu 20.03.22 złożyłem telefonicznie zamówienie w pizzerii Da Grasso Lubin. Godzina rozpoczęcia rozmowy - 17:00 Godzina zakończenia rozmowy 17:04 Telefon odebrała kelnerka - po 2 sygnałach. Przywitała mnie i przedstawiała się z imienia. Zaoferowała swoją pomoc przy doborze pizzy według moich potrzeb. Zadała szereg pytań, zarówno otwartych, jak i zamkniętych w celu poznania moich preferencji. Doradziła pizzę Polską - idealnie pasowała do moich gustów smakowych. Zaproponowała mi również dodatkowe napoje, sosy i podwójny ser. Kelnerka podała kwotę do zapłaty i zapytała o formę płatności. Wybrałem płatność kartą. Poinformowała mnie również o czasie oczekiwania na dostawcę pizzy (30-45min). Podziękowała za zamówienie i się pożegnała. Po 30 minutach przyjechał dostawca z gorącą pizzą. Był uprzejmy i ubrany w strój służbowy. Wyglądał czysto i schludnie. Pizza umieszczona była w czystej torbie termicznej. Dostawca przyjął płatność i wręczył mi moje zamówienie. Cała operacja przebiegła bardzo sprawnie. Jego postawa była bardzo przyjacielska. Pizza była gorąca. Smakowała wyśmienicie i można było wyczuć, że jest skomponowana ze świeżych składników, najwyższej jakości. Była idealnie okrągła i równo pokrojona. Składniki rozłożone równomiernie - nie miałem wrażenia, że jest ich zbyt mało. Pizza była idealnie przypieczona. Podsumowując - moja ocena jest maksymalna. Jakość obsługi zarówno po stronie kelnerki, jak i dostawcy była profesjonalna. Byli bardzo uprzejmi i skoncentrowani tylko na kliencie. Badany produkt - 100% jakości. Nie zauważyłem żadnych negatywów podczas badania.