Opinia użytkownika: Klient_bL2Q
Dotycząca firmy: epaka.pl
Treść opinii: UWAGA! UWAGA! Trzymajcie się z daleka od firmy epaka! Po kilku tygodniach od odebrania paczki przez odbiorcę - nadawca zaczyna być nękany mailami z fakturami korygującymi wystawionymi za "obsługę przepakowania" i "dopłatę do paczki niestandardowej". Jeśli za przesyłkę zapłacisz 30 PLN to wystawią Ci "fakturę" na dodatkowe 60 PLN. I będą nękać telefonicznie, SMSami, mailowo i listami poleconymi. Grożąc ci "windykowaniem". Za każdy wysłany list doliczają następne 10 PLN. I interes się napędza sam. Urabianie ofiary trwa tygodniami. No praktycznie każdy się poddaje i dla "świętego spokoju" płaci. Moja rada: żądać wiarygodnych protokołów z zatrzymania paczki, ważenia i oświadczeń, co jest niestandardowe w przesyłce. Jeśli takich nie ma - ignorować. Po kliku miesiącach, jeśli nie ulegniecie - dostaniecie "faktury korygujące" cofające domniemane "zadłużenie". Nie tłumaczcie się z parametrów paczek. Żądajcie dowodów. Jeśli zapłacicie - pieniędzy nie odzyskacie jak sugerują w pozytywnie rozpatrzonym postępowaniu "reklamacyjnym". Bo reklamacje są odrzucane. Z BOKiem nie dogadasz się. Personel się tam zmienia częściej niż godziny na zegarku. Ludzie są z łapanki. Niegrzeczni, oporni, przeszkoleni by klienta traktować jak barana. Podejrzewam, że mają premię z każdego nieświadomego klienta. Potem będzie dzwonić ich "dział windykacji". No firma pośrednicząca ma swój "dział windykacji" - niesamowite. Znaczy się opłaca! Paniusia powie, że jest ostatnim ogniwem przedsądowym, i że "za późno" na negocjacje! Płać albo do sądu! Nie dajcie się nabrać. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)