Opinia użytkownika: Klient_hOuR
Dotycząca firmy: Intermarche
Treść opinii: Dzień dobry nazywam się Mateusz Dyląg i już d dość długiego czasu jestem klientem sieci supermarketów Intermarche. Chciałbym zaznaczyć, że chcę być jak najbardziej transparenty, a także najbardziej merytoryczny jak to tylko możliwe. Więc nienaganny wygląd I lokacja samej placówki. Widać włożoną prace w schludność i przejrzystość towarów. Panie na ogół są pomocne i miłe. Natomiast chciałbym zwrócić uwagę na dział mięsny/sery/półprodukty etc. Niestety tam już ta sytuacja tak dobrze nie wygląda brak żadnych informacji na temat, która kasa jest czynna czy nie. Panie pracujące ignorują daną sekcję np.. Sekcję serów i zmuszają klientów do ustawiania się w jednej kolejce lub nie obsłużą daną osobę i na dodatek robią głupie żart miny gesty w stronę klienta. Niestety zdarza się, że panie, zamiast obsługiwać klientów, sprawiedliwie to niektóre panie są lepiej traktowane niż inne osoby, dwie pracownice pracują na jednym stanowisku i rozmawiają sobie, kiedy klient czeka na dany zakup produktu . Tak więc podsumujmy . 1: Brak zainteresowaniem się dobra klienta 2: Ignorowanie klienta. 3: Brak jakiejkolwiek informacji (intuicyjne wymuszanie ) 4. Naigrawanie się i robienie żartów z klientów 5. Brak szacunku do klienta . 6. Brak udzielanej pomocy . Chciałbym przypomnieć, że to tyczy się tylko Stanowisk serów, mięs, półproduktów etc. Reszta jest właściwie wykonana. Ceny są właściwie, poukładane tak jak jest to wymagane. Jest posprzątane . A także panuje ogólnie właściwa kultura pracy. Z poważaniem Mateusz Dyląg