Opinia użytkownika: Klient_Ns6L
Dotycząca firmy: Greenpoint
Treść opinii: Witryna ogólnie czysta. Ekspozycja estetyczna. Nie na wszystkich wyeksponowanych towarach w witrynie sklepowej wywieszki cenowe. Brak wywieszek cenowych na 5 artykułach. Pracownik sklepu /w wieku około 40-45 lat nie był zainteresowany klientem i nie przejawiał chęci jego obsługi, i nie zaproponował żadnego artykułu. W przymierzalni dywaniki-chodniczki dawno nie odkurzane - liczne nitki, które spadły z przymierzanych ubrań, lustro w jednej z przymierzalni brudne - smugi świadczące o niedomyciu lub nie dokładnym dotarciu. Metki cenowe informujące jednocześnie o rozmiarze artykułu /bluzki, sweterków, spódnic/ nieczytelne /nie wszystkie cyfry były "odbite" z jednakową siłą co sprawiało wrażenie, że artykuł jest dużo tańszy np. spodnie dresowe miały wyraźną cenę 19,99, a w rzeczywistości kosztowały 139,99. Pracownik sklepu poinformował mnie jedynie, że wybrane przeze mnie spodnie mają zawyżony rozmiar i to było jedyne zainteresowanie pracownika klientem. Do sklepu weszły jeszcze dwie klientki i również pracownik nie zareagował na ich obecność. Na ladzie kasowej, stała butelka z wodą mineralną, w ogóle lada kasowa nie sprawiała wrażenia uporządkowanej. Ogólnie ciężko trafić do tego sklepu. Mimo, że sklep ma adres Daszyńskiego 4a faktycznie jest przy ulicy Kazikowskiego.