Opinia użytkownika: Klient_PEWL
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Dokonałam zakupów internetowo. Hebe czy pracownik Hebe spakował do zamówienia otwarty, bez zabezpieczenia przed otworzeniem i UŻYWANY kosmetyk. ZNIECHĘCAM DO POBIERANIA APLIKACJI HEBE!!! Lepiej dokonać zakupu stacjonarnie, przynajmniej wiesz co kupujesz. I nikt nie robi z Ciebie delikatnie mówiąc bałwana, bo nie wiem na co liczy Hebe!? Że klient weźmie co mu przyślecie i nie zaprotestuje takiemu traktowaniu. Nie dziwie się, że nie macie dobrych ocen.. Jeśli wam nie wychodzi sprzedaż internetowa TO TEGO NIE RÓBCIE! A reklamacja.. Pewnie nie otrzymam ani zwrotu pieniędzy, ani kosmetyku, ponieważ czytałam opinie i Hebe właśnie takie coś praktykuje!!! Zero konkretnej pomocy ze strony Czatu, bo mailem NIE ODPISUJĄ!!!