Opinia użytkownika: Klient_o4ic
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Często robię zakupy w sklepie Netto przy ul. Gdyńskiej. Po niedawnym remoncie sklep sprawia wrażenie przestronniejszego. Praktycznie w każdym dziale można spokojnie wybierać sobie towary nie narażając się na przepychanki. Dobrym pomysłem jest zorganizowanie sekcji towarów spożywczych przecenionych/ bliskich końca terminu ważności. Obsługa kasowa jest sprawna i uprzejma jednak moim zdaniem brakuje minimum 1 osoby by sprawnie rozładować szybko tworzące się kolejki. Nieraz spotkałem się ze zniecierpliwieniem, a nawet ze zdenerwowanie klientów oczekujących na końcu długiego ogonka do kasy. Obsługa jest zgrana, uprzejma i pracowita (komunikuje się przez interkom), ciągle dowozi towar, układa na półkach lub sprząta. Towar jest bardzo dobrze wyeksponowany, szczególnie w dziale sezonowych promocji. Przydałoby się ciepłe pieczywo, by klient miał wrażenie, że zostało dopiero co wypieczone, jak w innych sklepach.